من + لبخند = خداوند - بخش پنجم
درباره وبلاگ


امام علي (ع): با قرآن كسي ننشست جز آنكه پس از برخاستن، با فزوني يا كاستي برخاست، فزوني در راهيابي و كاستي در كوري و گمراهي. (نهج البلاغه)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:51 :: نويسنده : ali & mehdi

 

سرپيچي از فرمان ظالم، اطاعت از امر خداست.

خداوند به ما دو دست داده است، يكي براي گرفتن و ديگري براي دادن.

ما مخزن هايي نيستيم كه براي ذخيره چيزها ساخته باشند، ما كانال هايي هستيم براي تقسيم چيزها.

اگر خداوند همهء چيزهايي را كه مي خواهي به تو مي داد، آنها را كجا جا دادي؟

هر چه روح به خداوند نزديك تر باشد، آشفتگي اش كمتر است.

زيرا نزديك ترين نقطه به مركز دايره، كم ترين تكان را دارد.

هر اتفاقي كه مكي افتد، چه كوچك چه بزرگ، وسيله اي است براي آنكه خدا با ما حرف بزند و هنر زندگي دريافت اين پيام هاست.

هر كجا محبت باشد، خدا هم هست.

خدا در قلب توست و تو در بيابان ها به دنبالش مي گردي.

من خدا را دوست دارم. فرصتي براي نفرت داشتن از شيطان ندارم.

روح از خدا آمده و به او باز مي گردد.

زندگي در لحظهء حاضر، فاصلهء ميـان مبدا و مقصد است.

هنگامي كه مصمم و مشتاقيم، خدا به ما مي پيوندد. دما مي توانيم دانه ها را در يك ميوه بشماريم. تنها خدا مي تواند ميوه ها را هر دانه بشمارد.

اي كاش خداوند از تو بگيرد، آنچه را كه خدا را از تو مي گيرد.

خداوند مخلوقاتش را مانند حجاب آفريد. كسي كه اين را بداند، به سوي خدا هدايت خواهد شد.

اما كسي كه آن حجاب را واقعي بپندارد، از درك حضور خداوند منع خواهد شد.

خداوند هميشه به عيادت مان مي آيد، اما اكثرا ما خانه نيستيم.

گلي كه محبوب خدا باشد، بدون باران هم رشد مي كند.

من هميشه همهء مذاهب را محترم شمرده ام. هميشه گفته ام: تنها يك خدا وجود دارد، و جمعيتياز مردمان سردرگم.

مهرباني مي گويد: مي خواهم كه تو خوشبخت باشي.

مهرباني بسيار به خيرخواهي خداوند نزديك است.

حق شناسي تشخيص محبت خداوند در همهء چيزهايي است كه به ما داده است.

و او همه چيز به ما داده است. خدا را صدا كن، اما دور صخره ها پارو بزن.

انسان واقعا ديوانه است. يك كِرم هم نمي تواند بسازد اما ده ها خدا مي سازد.

استعداد هديهء خداست. نحوهء استفاده از آن هديهء توست به خدا.

اگر خدا مي خواست كه ما افسرده و تيره باشيم، به زمين رنگ ديگري مي زد، نه آن رنگ سبز زنده راكه جامهء شادي و لذت است.

خدا مرا دوست ندارد، به اين خاطر كه دوست داشتني هستم.

من دوست داشتني شدم چون خداوند كمي از عشق خودش را در من ريخت.

 

منبع: کتاب من + لبخند = خداوند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب